Steigerung der kulturellen Teilhabe mittels innovativer und ökonomisch nachhaltiger Preiskonzepte
Ergebnisse
Journalbeiträge:
Flath, B., Momen Pour Tafreshi, M., 2021. Work-related practices of local managers of live music events in Ostwestfalen-Lippe (OWL) and their impact on cultural participation. In: Arts and the Market, Vol. 11, Issue 2.
Vorträge:
Althaus, M., Müller, S., Kundisch, D., 2021. What Price Culture? – A Taxonomy of Entry Pricing Policies at Museums, contribution at: 21st International Conference on Cultural Economics (ACEI2020).
Müller, S., Buchholz, A., Flath, B., Kundisch, D., Momen Pour Tafreshi, M., Wünderlich, N., 2021. The Agony of Finding the Right Pricing Policy for Cultural Institutions: Addressing Economic Viability and Cultural Participation through Innovative Pricing, contribution at: 21st International Conference on Cultural Economics (ACEI2020).
Flath, B., Kundisch, D., Momen Pour Tafreshi, M., Müller, S., 2021. Popmusikkulturen und kulturelle Teilhabe im Kontext gesellschaftlicher Transformationen. Panel bei der 4th IASPM D-A-CH Conference: Transformational POP – Transitions, Breaks, and Crises in Popular Music (Studies).
Flath, B., 2021. Popmusikkulturen und kulturelle Teilhabe: Reflexionen zu transdisziplinärer Forschung an den Schnittstellen von Kulturmanagement, Kulturpolitik und Kulturvermittlung.
Momen Pour Tafreshi, M., 2021. Gesellschaftliche Transformationen und Teilhabe. Eine empirische Untersuchung zur Steigerung popmusik-kultureller Teilhabe von „verletzlichen Verbraucher*innen“
Müller, S., Kundisch, D., 2021. Gesellschaftliche Transformationen durch die Steigerung (popmusik)kultureller Teilhabe mittels innovativer Preiskonzepte – ein interdisziplinärer Literaturüberblick