Ergebnisse

Journalbeiträge:

  • Flath, B., Momen Pour Tafreshi, M., 2021. Work-related practices of local managers of live music events in Ostwestfalen-Lippe (OWL) and their impact on cultural participation. In: Arts and the Market, Vol. 11, Issue 2.
  • Vorträge:

  • Althaus, M., Müller, S., Kundisch, D., 2021. What Price Culture? – A Taxonomy of Entry Pricing Policies at Museums, contribution at: 21st International Conference on Cultural Economics (ACEI2020).
  • Müller, S., Buchholz, A., Flath, B., Kundisch, D., Momen Pour Tafreshi, M., Wünderlich, N., 2021. The Agony of Finding the Right Pricing Policy for Cultural Institutions: Addressing Economic Viability and Cultural Participation through Innovative Pricing, contribution at: 21st International Conference on Cultural Economics (ACEI2020).
    • Flath, B., Kundisch, D., Momen Pour Tafreshi, M., Müller, S., 2021. Popmusikkulturen und kulturelle Teilhabe im Kontext gesellschaftlicher Transformationen. Panel bei der 4th IASPM D-A-CH Conference: Transformational POP – Transitions, Breaks, and Crises in Popular Music (Studies).
      • Flath, B., 2021. Popmusikkulturen und kulturelle Teilhabe: Reflexionen zu transdisziplinärer Forschung an den Schnittstellen von Kulturmanagement, Kulturpolitik und Kulturvermittlung.
      • Momen Pour Tafreshi, M., 2021. Gesellschaftliche Transformationen und Teilhabe. Eine empirische Untersuchung zur Steigerung popmusik-kultureller Teilhabe von „verletzlichen Verbraucher*innen“
      • Müller, S., Kundisch, D., 2021. Gesellschaftliche Transformationen durch die Steigerung (popmusik)kultureller Teilhabe mittels innovativer Preiskonzepte – ein interdisziplinärer Literaturüberblick

    Zeitungsartikel:

  • Flath, B., 2020. Kulturelle Teilhabe durch innovative Preiskonzepte steigern. Projekt an der Universität Paderborn, Politik & Kultur 5/20, S. 15.